Klachtenregeling tussen de student, de docent of INFO
Odilon Mets en Daniëlle Burgmans zijn verantwoordelijk voor het inhoudelijke theoretische en het inhoudelijke praktische van de opleiding.
INFO behandelt alle organisatorische afspraken die de student bij zijn aanmelding heeft gekregen. Indien een student een klacht heeft in verband met de opleiding, van welke aard ook, dient deze neergelegd bij Odilon Mets of bij Daniëlle Burgmans.
De behandeling van de klacht blijft vertrouwelijk tussen de verantwoordelijken van INFO en de betrokken student.
Met vragen of klachten over de inhoud van de opleiding kan de student terecht bij Odilon, mondeling tijdens de lesuren of telefonisch:
+ 32 499 75 32 35 of via secretariaat@hetnieuwefamilieopstellen.nl.
Voor vragen of klachten met betrekking tot organisatorische of praktische zaken neemt de student contact op met via e-mail naar: secretariaat@hetnieuwefamilieopstellen.nl.
Elke klacht wordt ernstig genomen en zo goed mogelijk afgehandeld. De student ontvangt zowel voor een mondelinge als schriftelijke klacht een schriftelijke ontvangstmelding van INFO binnen de drie werkdagen na het indienen van de klacht.
Bij een mondelinge of schriftelijke klacht volgt een antwoord ten laatste binnen de twee weken na ontvangst. Is er een langere tijd nodig om onderzoek te doen, dan wordt de student daarvan ingelicht door INFO binnen de drie werkdagen na het indienen van de klacht. De student ontvangt een schriftelijke toelichting over het uitstel.
Het uitstel van de behandeling van de klacht mag niet langer duren dan drie weken na de datum van ontvangst van de klacht.
Zou een en ander naar de mening van de student niet naar wens worden afgehandeld, dan volgt er een overleg met een derde onafhankelijke partij binnen de termijn van 30 kalenderdagen na ontvangst van de klacht.
Die beslissing is dan bindend voor beide partijen.
De onafhankelijke derde partij is de heer Daniël Van Doorsselaere, Kanaalstraat 18, B-916O Lokeren, Telefoon: +32 474 57 39 57, e-mailadres: van.doorsselaere@telenet.be
De klachten worden gearchiveerd door het Instituut en worden gedurende vijftien jaar bewaard.